MADU & PROPOLIS KELULUT SYAMILLE - PESAKIT KANSER OVARI TAHAP 4 SEMBUH SEPENUHNYA (28/01/2015)

Alhamdulillah. Setinggi kesyukuran kehadrat Ilahi. Semalam kami mendapat khabaran baik dari seorang pelanggan Syamille iaitu seorang wanita berusia 20an yang mengidap penyakit kanser ovari, kronik tahap 4, dengan izin Allah swt, telah disahkan sembuh sepenuhnya oleh doktor yang merawatnya, hasil dari amalan pemakanan madu kelulut dan propolis Syamille secara teratur selama 4 bulan semenjak bulan September 2014.

Kini, sel kanser ovari tersebut tidak dapat dikesan lagi oleh doktor. Khabaran gembira ini disampaikan sendiri oleh tunangnya En. Hakimi yang kami kenali semasa di booth Syamille di Pameran Halalfest September 2014.

Allahuakbar!!!


MADU KELULUT SYAMILLE - PENAWAR PENYAKIT GOUT(24/03/2014)

Saya nak berkongsi pengalaman menggunakan Madu Kelulut Original Jenama Syamille dari Kuala Kangsar, Perak. Madu adalah makanan terbaik sejak zaman Rasulullah lagi. Saya ada masalah gout dan pada tahun 2013 boleh dikatakan setiap bulan saya akan kena serangan gout. Tak boleh nak kawal makanan menyebabkan saya kena serangan.

Lebih kurang bulan November 2013, jiran saya yang juga adalah masalah gout sarankan saya untuk mencuba madu kelulut. Katanya abangya yang ada masalah gout dan apabila menggunakan madu kelulut telah tidak lagi kena serangan gout. Saya pun mula membuat sedikit research dan bertemulah dengan Madu Kelulut Syamille.

Sejak saya menggunakan sekilo madu ini, Alhamdulillah saya tidak lagi kena serangan gout mulai bulan Disember 2013 sehinggalah sekarang. Saya yakin bahawa madu ini asli kerana semasa di kampong saya pernah mencari madu kelulut dan merasanya dan saya dapati rasa dan tekstur adalah ori.

Saya juga gunakan madu ini untuk anak-anak saya yang batuk, berkahak dan berhingus dan Alhamdulillah apabila minum mereka sembuh. Ini semua dengan izin Allah juga. Sekarang saya sekeluarga menggunakan madu ini dan menyimpan stok yang banyak kerana madu asli tidak mempunyai tarikh luput. 


Penyakit Kencing Manis (Diabetes Mellitus) 

Nama/Negeri : Ismail (Perak) Usia 47 tahun

Selepas seminggu mengambil madu lebah kelulut dua kali sehari, bacaan glukos dalam darah menurun dari 14 mmol/L kepada 7 mmol/L. Badan terasa bertenaga dan segar. Sekarang meneruskan pengambilan setiap hari dan yakin tahap kesihatan akan menjadi lebih baik lagi.


Penyakit Lemah Jantung & Kencing Manis
Nama/Negeri Mudir Madrasah Ashraful Madaris (Kedah)
Usia 46 tahun


Sebelum ini tubuh badan senantiasa dalam keadaan lemah dan tidak bermaya, ditambah dengan keadaan muka dan bibir yang pucat lesi. Selepas beberapa hari mencuba memakan madu kelulut syamille botol 200g, badan terasa sihat dan bertenaga malah raut muka kelihatan ceria dan bibir nampak segar. Keyakinan terhadap keberkesanan dan kerasian khasiat madu kelulut bertambah dan sehingga sekarang meneruskan pengambilan pada setiap hari. Alhamdulillah.


ALHAMDULILLAH MAMPU BERJALAN SEMULA - MANFAAT MADU KELULUT SYAMILLE (02/02/2014)


Alhamdulillah... manusia merancang dan berusaha, ALLAH SWT yang menentukannya. Mesej di bawah baru kami diterima dari ahli keluarga seorang pengamal madu kelulut Syamille.

"Nuri....5thn atas kerusi....ni bukti setelah amalkan madu kelulut"