MADU & PROPOLIS LEBAH KELULUT "SYAMILLE"

TINGKATKAN IMMUNISASI ANDA

TINGKATKAN ANTIBODI ANDA

TINGKATKAN SISTEM PERTAHANAN BADAN ANDA

 InsyaALLAH, sangat berkesan & mujarab untuk "MENCEGAH, MERAWAT & MENYEMBUHKAN" berbagai jenis penyakit, antaranya: Kencing Manis, Strok, Hepatitis Hati, Kanser, Darah Tinggi, Batu Karang, Asma, Gout, Batuk, Selsema, Sakit Kerongkong dan lain-lain.

Para pelanggan yang budiman


SAYA MENJUAL PRODUK SYAMILLE MENGIKUT HARGA YANG DITETAPKAN DAN DIAMANAHKAN SYARIKAT SEPERTI DI BAWAH.


Dimaklumkan semua produk syamille dijual pada harga tetap. Syarikat Syamille Argo Farm melarang jualbeli pada harga selain dari yang ditetapkan.


Jualbeli di mana-mana, pada harga selain dari yang ditetapkan (kebiasaannya lebih rendah) adalah jualbeli tidak amanah, tidak sah dan tidak diredhai ALLAH.


JUALBELI AMANAH DIBERKATI ALLAH.


Terima kasih di atas keprihatinan anda.

In shaa ALLAH.












MADU KELULUT 1 KG
1 BOTOL : RM150
2 BOTOL : RM270



MADU KELULUT 650 GRAM
1 BOTOL : RM100
2 BOTOL : RM180


MADU KELULUT 400 GRAM
1 BOTOL : RM63
2 BOTOL : RM120


MADU KELULUT KAYU MANIS (CINNAMON) 400 GRAM
1 BOTOL : RM88
2 BOTOL : RM170

DAPATKAN SEGERA !!


Bertepatan dengan firman ALLAH SWT dalam Surah An-Nahli, ayat 69, yang bermaksud :-

"Akan keluarlah dari dalam badannya (lebah), minuman (madu) yang berlainan warnanya, yang mengandungi syifa' (penawar) bagi manusia dari pelbagai-bagai penyakit"

Lebah kelulut menghasilkan MADU KELULUT yang mengandungi lebih banyak unsur anti-oksidan, lebih asid fenilpropanaoik, asid protacatechuik dan asid 4-hidrosifenilasetik yang tergolong dalam kumpulan asid fenik.

Lebah kelulut juga menghasilkan PROPOLIS yang mengandungi nilai-nilai anti-biotik semulajadi, anti-mikrob, anti-fungus, anti-tumor dan anti-kanser. Ia sangat berguna dalam bidang perubatan dan kesihatan untuk memulihkan pelbagai penyakit kronik termasuklah meningkatkan metabolisme badan, menambahkan tenaga,  menjaga kecantikan, menguatkan wanita yang baru bersalin dan merawat kecederaan dalaman serta melambatkan penuan. 

Rasanya sedikit masam manis buah serta mudah dimakan. Madu Lebah Kelulut "Syamille" telah diuji kualiti dan keaslian oleh Makmal UNIPEQ UKM.

Amalkan minum MADU LEBAH KELULUT "SYAMILLE" untuk menjaga, merawat dan menyembuhkan penyakit.


Cara pengambilan madu kelulut/madu kelulut kayu manis:-

Sukatan 1 sudu besar.
2 kali sehari.
Setengah jam sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur malam.
 
KAEDAH RAWATAN 
Penyakit dari leher ke atas spt resdung, batuk, mata merah dll.
MADU DIMINUM TERUS tanpa air.
 
Penyakit dari leher ke bawah spt kencing manis, darah tinggi, kanser, gout dll. MADU DICAMPUR DENGAN AIR, DIKACAU DAN DIMINUM.

Jika ada penyakit dari kepala hingga ke bawah, boleh amalkan, PAGI : DIMINUM TERUS, MALAM DICAMPUR AIR atau sebaliknya.

SILA GUNAKAN SUDU DAN GELAS PLASTIK, TEMBIKAR ATAU KACA (BUKAN LOGAM). JANGAN SIMPAN MADU DI DALAM PETI SEJUK. MADU TERBAIK PADA SUHU BILIK.

PROPOLIS TABLET/BIJI (60 BIJI)  : RM50

Diambil 2 kali sehari, selepas makan. Selepas sarapan dan selepas makan malam.
1-2 biji diambil bersama 1 gelas air kosong.

PROPOLIS DROP/TITIS (5ML)  :  RM31

3-4 titis dicampur ke dalam 1 gelas air kosong, dikacau dan di minum

Diambil 2 kali sehari, selepas makan. Selepas sarapan dan selepas makan malam.

SABUN PROPOLIS : RM21

PENGEDAR CALL/WHATSAPP
ZULKEFELI : 019-2207629

"Saya berminat dengan produk syamille."

KLIK SINI

KEPUTUSAN ANALISA MAKMAL MADU KELULUT SYAMILLE
(DIUJI OLEH UNIPEQ, UKM)


PRODUK SYAMILLE PEROLEH PERSIJILAN LOGO “TESTED BY UNIPEQ UKM”

Alhamdulillah.. bermula bulan Mac 2018 yang lalu, 5 produk keluaran Syamille Agro Farm yang berasaskan madu, propolis dan pollen lebah kelulut telah berjaya memperolehi persijilan “Diuji oleh UNIPEQ UKM” yang dikenali sebagai “Tested by UNIPEQ UKM”, sebagai tanda pengesahan dan pengiktirafan kepada Kualiti dan Keselamatan produk-produk kami di pasaran. 

Ujian dan analisa makmal yang dijalankan oleh pihak UNIPEQ-UKM untuk persijilan tersebut adalah terperinci dan diiktiraf oleh KKM.

Produk-produk tersebut adalah MADU KELULUT,MADU KELULUT CINNAMON, MADU KELULUT HALIA, PROPOLIS KELULUT dan BEE-POLLEN KELULUT di mana Logo “Tested by UNIPEQ UKM” berserta No Siri Sijil untuk setiap produk akan tertera pada label pembungkusan. 

Pengiktirafan ini juga adalah sebagai tanda kesungguhan dan matlamat kami untuk menghasilkan produk yang berkualiti tinggi kepada para pengguna.


TESTIMONI - PESAKIT JANTUNG YANG MENGAMALKAN MADU KELULUT SYAMILLE (26/01/2014)

Alhamdulillah…semalam kami menerima SMS di bawah dari salah seorang pengedar kami di Kuala Lumpur, maklumat untuk dikongsi bersama.

“As Salam.....testimoni terbaru dr pesakit jantung yg minum madu kelulot....Dr IJN sahkan dia dah bebas dr masalah.blockage 100%....tq hj nuri dan anak2 tahfiz an nuri....”


TESTIMONI - MADU & PROPOLIS KELULUT SYAMILLE - PESAKIT KANSER LIMFOMA TAHAP 4 SEMBUH (09/10/2015)

MasyaAllah, Alhamdulillah.

Seorang pesakit kanser limforma tahap 4 telah disahkan sembuh oleh doktor. Muhammad Ali bin Jaafar, berusia 50an dari Negeri Sembilan telah mengamalkan makan madu kelulut Syamille dan propolis kelulut Syamille disamping menjalani rawatan kimo di HUKL. Allahuakbar





MADU KELULUT KAYU MANIS @ SYAMILLE AGRO FARM

Alhamdulillah syukur, setelah 2 bulan promosi awal dijalankan, kini produk terbaru dari Syamille Agrofarm iaitu Madu Kelulut Kayu Manis (Cinnamon) ternyata mendapat sambutan yang sangat baik dari para pelanggan. Dari sudut penjagaan dan rawatan kesihatan, umum telah mengetahui tentang kebaikan dan khasiat madu kelulut kayu manis. 

Sebagai tambah nilai ke atas produk madu kelulut yang sedia ada, madu kelulut kayu manis diolah berasaskan kepada pengetahuan, innovasi, ramuan dan keadah penyediaan yang terbaik, maka tidak hairanlah mengapa para pelanggan memilih produk ini berbanding dengan produk lain yang seumpamanya di pasaran.

MADU KELULUT KAYU MANIS 
SAIZ PEK: 400g/BOTOL
HARGA RUNCIT: RM88/BOTOL


Antara khasiat dan faedah Madu Kelulut Kayu Manis:
  • Mengurangkan kolestrol dalam pembuluh darah.
  • Mengawal kandungan gula dalam darah.
  • Merawat arthritis/radang sendi.
  • Merawat gastrik/ulcer perut
  • Merawat reflux (gas di dalam perut)
  • Mengawal berat badan
  • Meningkatkan imunisasi badan
  • Meningkatkan tenaga dan stamina badan
  • Merawat dan mencegah influenza
  • Merawat batuk dan sakit tekak
  • Mengekalkan awet muda
  • Merawat nafas berbau
  • Merawat jangkitan pundi kencing
  • Merangsang sistem penghadaman
  • Merawat jangkitan kulit
  • Merawat kanser
  • Melegakan saluran pernafasan


PROPOLIS & MADU LEBAH KELULUT SYAMILLE - PENAWAR DAN PENYEMBUH PELBAGAI PENYAKIT - INSYA ALLAH

Klik Sini Untuk Beli

Alhamdulillah wa syukrillah, marilah sama-sama kita mengucapkan setinggi kesyukuran di atas segala nikmat dan rezki yang telah ALLAH SWT limpahkan kepada kita semua.

Hari ini kita tambahkan lagi kefahaman tentang apa itu PROPOLIS Lebah Kelulut. Amat rugi sekiranya kita tidak mengambil peduli tentang sumber ubatan, penyembuh dan penawar asli yang boleh diperolehi dari sarang lebah terutamanya madu dan propolis. Berbanding dengan lebah madu biasa, lebah kelulut mampu menghasilkan jumlah propolis yang jauh lebih banyak malah lebih berkhasiat dan ianya boleh didapati di sekitar sarangnya.

Sejak beberapa tahun yang lalu, setelah para pengkaji saintifik menemui khasiat dan keberkesanan propolis, ianya banyak dimanfaatkan oleh masyarakat untuk mengatasi pelbagai penyakit, sedangkan sebelum ini, propolis pada sarang lebah dibuang begitu sahaja kerana dianggap kotor.

Propolis berasal dari getah, damar atau resin pokok yang dikunyah oleh lebah bersama air liurnya dan menggunakannya untuk menampal sarang sebagai penghalang kepada benda asing dan penceroboh daripada masuk ke dalam sarang.

Lebah menghasilkan propolis untuk mensterilkan sarang. Propolis kaya antioksidan, mencapai 9.647 atau 403 kali lebih banyak berbanding limau. Selain itu propolis mengandungi jumlah fenol 135.68 (320 kali dibanding dengan epal).

Propolis mampu membantu proses penyembuhan pelbagai penyakit termasuk kanser, antara lain kerana kandungan gabungan antioksidan dan imunomodulator. Antioksidan mengatasi radikal bebas (contohnya virus penyakit, bakteria jahat, toksin dan sebagainya), sedangkan imunomodulator meningkatkan sistem kekebalan tubuh di mana ketika kekebalan tubuh meningkat, maka tubuh mampu melawan penyakit.

Propolis mengandungi nutrisi yang sangat lengkap dan kaya kandungan antibakteria, antikulat dan antivirus sehingga dapat digunakan untuk mengatasi diabetes mellitus (kencing manis), strok, hepatitis, kanser, hipertensi, tuberculosis (TB), batu karang dan HIV/AIDS.

SABUN PROPOLIS

Anda ada masalah kulit wajah kusam? Kulit kering serta gatal-gatal di bahagian muka dan badan? Kulit berjerawat? 

Sekarang semua masalah di atas tu dapat diatasi hanya dengan SABUN PROPOLIS LEBAH KELULUT KELUARAN "SYAMILLE AGROFARM"  SANGAT SESUAI UNTUK BAHAGIAN MUKA SERTA SELURUH BADAN..YANG ADA MASALAH KULIT, BERJERAWAT, ECZEMA, GATAL-GATAL BADAN, BAU BADAN, IN SYA ALLAH KAMI ADA PENYELESAIANNYA.. 

Dan.. Murah Sangat! Hanya dengan RM21 SAHAJA! 
KEBAIKAN SABUN PROPOLIS :
  • ANTI BAKTERIA / KUMAN & FUNGUS
  • PENJAGAAN KULIT
  • MENCEGAH KEGATALAN
  • MENGHILANGKAN BAU BADAN

Propolis adalah lekitan atau ibu madu mujarab yang dihasilkan lebah daripada getah daun, damar tumbuhan dan debunga yang disalut pada sarang lebah sebagai pelindung daripada virus, bakteria dan fungus. 

Propolis mengandungi lebih daripada 180 jenis organik dan mineral serta semua vitamin kecuali vitamin K. Kajian membuktikan Propolis berfungsi sebagai bahan anti-bakteria, anti-virus dan anti-kulat.

PENGEDAR SAH:
ZULKEFELI: 019-2207629
15, Jalan Restu 6, Taman Sri Putri, Fasa 2, Persiaran Hamzah Alang, Meru, 41050, Klang, Selangor (Berhadapan Sekolah Rendah Agama, Pekan Meru)

SYAMILLE AGRO FARM & RESORT
Lot 3749 & 3750, Jalan Lata Perahu, Kampung Chuar Hulu, Mukim Chegar Galah, 33020 Kati, Kuala Kangsar, Perak.
www.kelulutmalaysia.blogspot.com

KAEDAH PENGHANTARAN
Cash On Delivery (COD): Meru, Setia Alam, Klang, Kapar, Shah Alam, Puncak Alam, USJ, Subang Jaya, Kelana Jaya dan kawasan-kawasan di sekitarnya.

Pembelian Minima: RM60 

   Kos penghantaran: RM5

Pembelian RM135 & Ke Atas

Penghantaran Percuma


Penghantaran Secara

Kurier & Pos:

Seluruh Semenanjung Malaysia

Kos PenghantaranRM10

Pembelian Minima: RM60


KAEDAH PEMBAYARAN

Sila masukkan bayaran ke akaun  berikut :-

Zulkefeli bin Mat Rani

162843000888

tempah teh herba triplet-t

Sila wassap (klik sini) bukti/resit pembayaran, nama penuh dan alamat tempat penghantaran. Setelah pembayaran diterima, saya akan uruskan penghantaran secepat yg mungkin.

Terima kasih. InshaaALLAH